Tyttebær

Tyttebær har plass til 12 barn i alderen 0-3 år. Avdelingen har barnehageåret 2023-2024 to pedagogiske ledere og 2 medarbeidere.

På Tyttebær er vi 3 damer og en mann som trives veldig godt sammen med barn. Vi har fokus på trivsel for alle - barn, foreldre og personell. Vi ønsker at barnas hverdag skal være fylt av lek, positivitet, glede, humor, gode opplevelser og trygghet. Vi er også opptatt av at de skal glede seg over å være ute - det er utrolig viktig for både kropp og sjel, og naturen er en super arena for å lære, utforske, bli bedre kjent med hverandre og for å ha det gøy!

Det viktigste for oss er å bli godt kjent med hvert enkelt barn - sånn at vi kan gi dem det de trenger - og gi dem en fin dag.

Velkommen til oss!!